POKUŠAVATE DA IZBACITE SLATKO, ALI NE IDE? Predstavljamo TRI GLAVNA razloga zašto je to tako!

Šećer
Sxc.hu/amp2

Prestanak konzumiranja šećera jedan je od trendova vredan pokušaja. Šećer sadrži 16 kalorija u kašičici, iako to ne zvuči mnogo može se unositi u većim količinama, a ne pruža hranjive materije. Dodatne kalorije povećavaju rizik od dijabetesa.

 

Naš organizam naviknut je na unos slatkih namirnica, zbog toga naglo odricanje može uzrokovati glavobolje, teskobu i promene raspoloženja. Nutricionisti preporučuju da se odvikavate korak po korak kako bi telo imalo dovoljno vremena da se prilagodi. Ovu su neočekivane zamke zbog kojih želite još više šećera u ishrani… Naučite​ ​koje su kako biste lakše mogli započeti proces odvikavanja ili barem smanjili unos ove namirnice.

Pijete previše kafe 

 

Ta dupla kafa koja vam ujutru pričinjava zadovoljstvo, u stvari može činiti više štete nego što mislite. Nedavno istraživanje donosi zaključak kako previše kofeina može poremetiti čulo ukusa koji će hranu percipirati kao nedovoljno slanu. Kada ne osećate šećer, želite ga dodati još… Ako vam se želja za slatkim javlja najčešće nakon kafe, možda biste trebali razmisliti o promeni navika.

Konzumirate veštačke zaslađivače

Veštački zaslađivači su često slađi od običnog šećera a njihovom upotrebom učite čulo ukusa da se “navuče” na jako sladak ukus. Drugim rečima, nakon njihovog korišćenja, šećer nije dovoljan pa ćete samo dodavati još. Zaključak – smanjite korišćenje veštačkih zaslađivača.

Uživate u pogrešnim ugljenim hidratima

Važno je znati kako su ugljeni hidrati jedan od osnovnih sastojaka naše ishrane, a delimo ih na one loše i dobre, odnosno jednostavne i kompleksne. Visoki glikemijski indeks ima hrana poput krekera, belog hleba i kolača, pa u sekundi povećava količinu šećera u krvi koja će jednako brzo i opasti i tada sledi čežnja za šećerom. Trik je u tome da se jede hrana koja će količinu šećera u krvi držati pod kontoro​lo​m.



loading...