Istraživači su do ovog zaljučka došli eksperimentom na 120 ljudi u starosnoj dobi od 55 do 80 godina od kojih su zahtevali da idu u brzu 40 minutnu šetnju tri puta nedeljno.

Za sve one koji žele poboljšati svoje mentalne sposobnosti postoji jedan vrlo jednostavan lek koji najčešće svi zanemarujemo. Naime, ako želite da što pre naučite teško školsko gradivo ili popravite ocene i postignete što bolje rezultate kako na poslu tako i kod kuće ne treba vam puno. Dovoljan je tek jedan mali trik. Verovali ili ne, radi se o običnoj šetnji.

Svako od nas zna da je šetnja na svežem vazduhu odlična za zdravlje i fizičku formu, ali poslednja istraživanja dokazuju da ova aktivnost pogoduje rastu ljudskog mozga. Energično hodanje povećava hipokampus, važan deo mozga zaslužan za kratkoročno i dugoročno pamćenje, ali i sortiranje primljenih informacija.

Istraživači su do ovog zaljučka došli eksperimentom na 120 ljudi u straosnoj dobi od 55 do 80 godina od kojih su zahtevali da idu u brzu 40 minutnu šetnju tri puta nedeljno. Promene su uočili nakon nekoliko godina, a skeniranjem mozga ispitanika nakon godinu dana konstatovali su da promene postoje. Tako je kod njih spomenuti deo mozga porastao za dva posto.