1. Kupka s kuhinjskom soli

Pola šoljice kuhinjske soli sipajte u lavor tople vode. Potopite noge u ovom rastvoru 10 do 15 minuta. Osetićete trenutno olakšanje. Slane kupke možete da praktikujete svako veče pre spavanja.

2. Toplo-hladna kupka

Jedan lavor napunite toplom (ali ne prevrućom) vodom, a drugi lavor hladnom (ali ne previše hladnom) vodom. Noge prvo potopite u toplu vodu 10 do 15 minuta, a zatim ih stavite u hladnu. Nakon par trenutaka vratite ih opet u vruću vodu i držite u njoj pet minuta. Ova kupka poboljšaće cirkulaciju u nogama.

3. Pasta s praškom za pecivo

Vodi u kojoj se kuvao pirinač, dodajte prašak za pecivo u razmeri 1:1.Možete da pomešate dve kašičice praška za pecivo i dve kašičice vode. Te sastojke mešajte dok ne dobijete pastu. Nanesite pastu na stopala i zglobove. Veću količinu ove paste možete dodati i u lavor s vodom, u kojem ćete držati noge. Prašak za pecivo i pirinčana voda upiće višak tečnosti iz stopala i gležnjeva.

4. Kupka s esencijalnim uljima

Esencijalna ulja eukaliptusa, peperminta i limuna dodajte u lavor vode i potopite noge oko 15 minuta. Osim što će smanjiti otečenost, esencijalna ulja delovaće opuštajuće na ceo organizam.

5. Jabukovo sirće

Nanesite na stopala i gležnjeve malo jabukovog sirćeta i osetićete trenutno olakšanje. Jabukovo sirće upiće i odstraniti višak tečnosti skupljene u bolnim nogama te tako smanjiti natečenost, ukočenost i bol.

6. Čaj od peršuna

Napravite čaj od sušenih listova peršuna i svaki dan popijte dve do tri šoljice. Peršun će kao prirodni diuretik pomoći telu da izbaci višak tečnosti.

7. Listovi kupusa

Listove kupusa prebrišite mokrom krpicom i stavite ih na noge. Možete i lagano da ih vežete za noge. Za još veće olakšanje, listove pre upotrebe možete držati u frižideru. Kupus odlično upija, pa će izbaciti višak tečnosti iz nogu unutar pola sata.

8. Čaj od maslačka

Maslačak dodajte kipućoj vodi i ostavite da kratko odstoji. Svaki dan popijte šoljicu, dve čaja i pijte ga sve dok ne primetite da vam noge više ne otiču. Maslačak takođe upija vodu i bogat je antioksidantima blagotvornim za čitav organizam.

9. Sveži krastavac

Kriške svežeg krastavca stavite na stopala i prekrijte ih laganim povezom. Krastavac će umiriti umorne i bolne noge.

10. Oblozi s kupusom

Nekoliko listova svežeg kupusa izlupajte tučkom za meso kako bi pustili sok. Zatim ih lagano umotajte u krpu i stavite u zamrzivač na pola sata kako bi se dobro rashladili. Listovima obložite problematična mesta, čvrsto ih obmotajte tkaninom i pustite da deluju sat vremena. Kupus ima protivupalno delovanje, pa će umiriti natečenost nogu.



loading...