– U pojedinim slučajevima problemi sa erekcijom nisu krivica muškarca. Genetika i određena zdravstvena stanja poput dijabetesa ili bolesti srca mogu dovesti do poteškoća, jer problemi koji utiču na krvne sudove u velikoj meri utiču i na seksualnu sposobnost – kaže urolog dr. Rajan Berglund.
Iako erektilna disfunkcija može pogoditi ljude bilo koje životne dobi, što ste stariji, veća je verovatnoća da će se problemi sa erekcijom dogoditi.

Ipak, mnogi faktori koji utiču na zdravlje polnog organa i vaše performanse u spavaćoj sobi se mogu kontrolisati. Čak i ako ste predodređeni za lošije zdravlje polnog organa, zbog stvari koje zaista ne možete promeniti, možete povećati svoje šanse za bolju erekciju fokusirajući se na stvari koje možete podesiti.

Pijte kafu rano ujutro

Vaš izbor pića u jutarnjim satima može igrati važnu ulogu kada je reč o vašem seksualnom životu. Istraživanje s Univerziteta u Hjustonu otkrilo je da muškarci koji konzumiraju kofeinski ekvivalent od dve do tri šolje kafe dnevno imaju manju verovatnoću da će imati probleme s erekcijom u poređenju s ljudima koji su izbegli ovaj stimulans. Autori studije kažu da kofein ima svojstva slična Vijagri. Kofein pomaže arterijama u penisu da se opuste, a protok krvi poveća.

Vežbajte

Kardio vežbe uveliko mogu pomoći vašim performansama u krevetu. Muškarci koji redovno obavljaju aerobne vežbe imaju zdravije krvne sudove koji su ključni za erekciju, u odnosu na muškarce koji imaju prekomernu težinu. Vežbanje takođe može pomoći vašem telu da formira jedinjenje koje se zove azotni oksid, koji pomaže muškarcima da dobiju i održe erekciju.

Jedite bobičasto voće, narandže, jabuke i kruške

Prema studiji sprovedenoj u Velikoj Britaniji, više od 25.000 muškaraca, onih koji su jeli više od tri porcije bobičastog voća, narandži, jabuka ili krušaka na sedmičnoj bazi, imalo je 19 odsto manje šanse da razvije erektilnu disfunkciju tokom perioda praćenja od deset godina u odnosu na ljude koji ih nisu jeli. Istraživači sugerišu da jedinjenja koja se nazivaju flavonoidi, a koja su u izobilju prisutna u ovim namirnicama, mogu poboljšati protok krvi tako što će vaše arterije učiniti fleksibilnijim.

Ostavite cigarete

Sve što je dobro za vaše srce dobro je i za vaš penis, a ovo znači da prestanak pušenja nije izuzetak. U studiji koja je obuhvatila više od 2.800 pušača, istraživači iz Irana otkrili su da 25 odsto muškaraca koji odustanu od ove loše navike navode poboljšanja u erekciji. Poređenja radi, nijedan od muškaraca koji su nastavili pušiti nije imao poboljšanja u vezi sa erekcijom, dok ih je sedam odsto kazalo kako imaju lošije performanse u krevetu. Nikotin, glavna supstanca u cigaretama, je vazokonstriktor, što znači da narušava sposobnost arterija u penisu da se šire.

Opustite se

Stres može ozbiljno narušiti seksualnu volju i želju. Ne samo da hormoni stresa kao što je kortizol sprečavaju sposobnost postizanja erekcije, već stres može ozbiljno narušiti intimu u celini.

Izbegavajte alkohol

Iako piće u pojedinim momentima može uticati na vas da se osećate kao da ste seks mašina, vaš penis će vam reći drugačije. To je zato što alkohol remeti nervnu funkciju koja stvara erekciju. Isto tako, alkohol je takođe i depresant, što znači da ćete, do trenutka kada pomislite da ćete biti apsolutno spremni za akciju, verovatno biti jednostavno iscrpljeni.

Bolesti desni

Verovali ili ne, bolesti zuba i oralnih organa takođe mogu dovesti do problema sa erekcijom. Muškarci sa parodontalnom bolešću ili bolešću desni uzrokovanom nakupljanjem plaka imaju dva puta veći rizik da imaju problema sa erekcijom nego muškarci sa zdravijim desnima. Loša zubna higijena povezana je sa povećanim upalama u organizmu i sa rizikom od kardiovaskularnih bolesti.



loading...