U narednom tekstu navešćemo vam najznačajnije vitamine, u kojim namirnicama možete da ih pronađete i kako vam mogu pomoći da ostanete zdravi. Krenimo redom:

Vitamin C

Vitamin C je jedan od najvećih pokretača imunog sistema. U stvari, nedostatak vitamina C čak vas može učiniti sklonijim da se razbolite. Namirnice bogate vitaminom C uključuju narandžu, grejpfrut, mandarine, jagode, papriku, spanać, kelj i brokoli.

Svakodnevni unos vitamina C neophodan je za dobro zdravlje jer ga vaše telo ne proizvodi i ne skladišti. Dobra vest je da se vitamin C nalazi u toliko mnogo namirnica da većini ljudi nije potrebno da uzimaju dodatak u vidu vitamina C, osim ako lekar to ne savetuje.

Vitamin B6

Vitamin B6 je važan za podršku biohemijskih reakcija u imunološkom sistemu. Hrana bogata vitaminom B6 uključuje ribu s piletinom i hladnom vodom poput lososa i tunjevine. Vitamin B6 se takođe nalazi u zelenom povrću i leblebijama, koje su glavni sastojak u hummusu.

Vitamin E

Vitamin E je moćan antioksidans koji pomaže telu da se bori protiv infekcije. Namirnice bogate vitaminom E uključuju orahe, semenke i spanać.

Koje namirnice će vam pomoći da izgradite imunitet?

Jednostavno pravilo koje vam može pomoći pri odabiru voća i povrća u marketima ili na pijacama jeste: Što je više raznolikog (šarenijeg) voća i povrća, to bolje.

Pokušajte jesti raznovrsne namirnice i usmerite se na hranu i povrće iz svake boje duge. Na taj način osiguraćete da dobijete što više vitamina i hranljivih materija za jačanje zdravlja.

Može li sirup za imunitet da pomogne?

Iako sirup za imunitet, razni vitamini i suplementi mogu da vam pomognu da popunite praznine u vašoj ishrani, najbolji način da se opskrbite osnovnim hranljivim materijama je da ih nabavite direktno iz hrane.

Međutim, u situacijama jako oslabljenog imunog sistema, nakon češćih ili težih stanja, sirup za imunitet je obavezan jer većina tih stanja podrazumeva da ne možete ishranom da nadoknadite nedostatak vitamina koji su vam potrebni.

Sirup za imunitet je takođe veoma značajan kod male dece koja su posebno osetljiva na viruse prehlade i gripa i sklona češćim infekcijama i savetuje se njegovo konzumiranje naročito u zimskom periodu i naročito kod dece koja su u kolektivu jer je tamo dosta veća šansa da će biti izložena raznim patogenima.

Dodatni saveti za jačanje imuniteta

Pored izbalansirane ishrane i sirupa za jacanje imuniteta, naročito je značajno vođenje zdravog života, tj. da se klonite od duvanskog dima, da redovno vežbate i spavate dovoljno, da redukujete stres koliko je god moguće.

Pridržavajte se navedenih saveta i sigurno ćete se osećati bolje, a samim tim i spremnije da se izborite sa svim virusima i infekcijama koje vas vrebaju.



loading...