Najlakše je reći da vam je potrebna snaga volje da biste jeli manje, ali svi znamo da to nije tako lako. Međutim, ovaj trik bi mogao da vam pomogne da se ne prejedate.

 

Ako vam se često dešava da nakon obroka diskretno morate da otkopčate dugme na famerkama jer ste se “precenili” i previše pojeli, ovaj trik bi mogao da vam pomogne da manje jedete.

Naime, osnivač bloga o zdravom životu ChillPill, Brendon Ngajen, podelio je koristan savet.

Dakle, ako ste desnoruki, pokušajte da jedete levom rukom, i obrnuto.

Možda će vam na početku biti previše da to radite za svaki obrok, pa počnite to da radite kada večerate jer smo tada najskloniji prejedanju – kaže ovaj bloger.

Evo kako on objašnjava zašto je ovaj trik efikasan.

Razlog za to je što će vam na taj način biti potrebno više vremena da jedete, pa će tako mozak primiti signal da je stomak pun pre nego što se prejedete – kaže on.

Drugim rečima, ješćete sporije, konzumiranje hrane rukom koja vam nije dominantna daćete sebi vremena da razmišljate o hrani, umesto da je jednostavno “natrpate” u stomak.

Specijalista za zdravu ishranu i mršavljenje Suzan Hepbern saglasna je sa ovim savetom.

Istraživanja su pokazala da konzumiranje hrane rukom koja nije dominantna može za 30 odsto da smanji količinu hrane koju unosimo. Na taj način se ometaju uobičajeni obrasci načina na koji inače jedemo. Ne samo što nam je nezgodno da jedemo rukom koja nam nije dominantna, već nas to navede da razmislimo da li smo gladni. Ako je odgovor ne, prestaćemo da jedemo – kaže specijalista.