“BrightSide” je složio listu od tri trika uz koje biste trebali zaspati u roku od 10, 60 ili 120 sekundi.

10 sekundi

Zatvorite i opustite oči, opustite celo lice i duboko i sporo udišite. Opustite ramena nisko koliko idu pre nego što opustite gornji i donji deo jedne ruke, a zatim i druge. Počnite sa dominantnom stranom (ako ste dešnjak, najpre desno rame).

Izdahnite, opustite prsa i zatim lagano opustite noge, počevši s bedrima. Opustite se i pokušajte isprazniti misli na deset sekundi. Ako ne uspete iz prve, pokušajte ponovo. Nakon svega toga, u roku od 10 sekundi biste trebali zaspati.

Čitava vežba traje oko 120 sekundi, ali poslednjih 10 sekundi je ključno i u tom periodu biste trebali zaspati.

60 sekundi

Prvo razdvojite usne i duboko udahnite kroz čitava usta. Zatim zatvorite usne i polagano udahnite kroz nos te pritom brojite do 4. Zatim duboko izdahnite i na osam sekundi radite zvuk izdisanja.

Koristeći ovu metodu trebali biste zaspati u roku od jednog minuta.

120 sekundi

Postoji nekoliko metoda. Prva je metoda obrnute psihologije prema kojoj biste trebali sami sebi govoriti: “Nemoj zaspati, nemoj zaspati…” Ovo bi trebalo smanjiti anksioznost i frustraciju zbog nesanice pa će vam pomoći da brže zaspite.

Druga metoda je metoda mirnog mesta. Prema toj metodi trebali biste zamisliti svoje “srećno mesto”, mesto koje vas asocira na pozitivne stvari. Tokom tog zamišljanja biste trebali otpustiti probleme i stres i na kraju zaspati u roku od par minuta.