SPAS ZA KIČMU: Kako redovno istezanje utiče na celo telo?

Prirodan položaj ruku je nadole, ali prema fizioterapeutima, vrlo je korisno tokom dana podizati ruke iznad glave i to nekoliko puta

pixabay

Prvo, sa podizanjem ruku iznad glave, gastrointestinalni trakt postaje manje kriv, što olakšava brzi prolazak hrane.

Drugo, podizanjem ruku, sprečavate da vise, tj. da se klate. Opuštene ruke deformišu kičmu, usled čega se razvijaju osteohondroze i druge bolesti. Podizanje ruku omogućava da se kičma istegne i razvije fleksibilnost.

Treće, godinama se organi grudne i trbušne šupljine sležu i pomeraju sa svog prirodnog mesta. Na primer, postoji takav izraz koji se zove “ležeće” srce. Ovo se odnosi i na druge organe. Pored toga, kada se organi spuste, stomak se opušta, mišići slabe. Podizanjem ruku jačate trbušne mišiće.

Četvrto, dobro je podići ruke ne samo nakon jela, već i nakon pijenja vode.  U tom slučaju, voda se ne zadržava u telu. Brzo prolazi kroz creva, ispra sve toksine koji se lepe za unutrašnje zidove. Dvadeset ili trideset minuta pre obroka popijte oko dve čaše vode i podignite ruke. Ovo je posebno korisno za one koji pate od zatvora.

Ruke podignite visoko iznad glave, spojite ih i malo se istegnite na prste. Hodajte par sekundi sa tako podignutim rukama dok se sasvim ne istegnete.