Započnite jutro čašom vode

Takođe ne zaboravite da popijete čašu tople vode pre svakog obroka. Ispuniće želudac i zato će vam trebati manje hrane da biste se osećali sito. Pokušajte da date prednost toploj vodi bez mehurića – gazirana voda može da prouzrokuje bol u stomaku, dok hladna voda povećava apetit.

Salata u frižideru

Ako ste u iskušenju da jedete noću, pokušajte uvek da držite nešto korisno i lagano u frižideru, na primer, salatu od povrća bez majoneza, koja će se lako i brzo svariti bez da vam pokvari san, metabolizam ili figuru.

Pravi proizvodi

Zapamtite: piletina, hleb od celog zrna, supe i zeleno povrće pomoći će u smanjenju apetita.

Optičke iluzije

Optičke iluzije su takođe dobro sredstvo za mršavljenje. Tako, na primer, jela svetlih boja (posebno plava), smanjuje apetit. Takođe pokušajte da jedete iz malih tanjira.

Režim ishrane

Jedite pet puta dnevno male obroke – ili podelite hranu na tri glavna obroka i dve užine.

Idite u šetnju

Ako želite da jedete, izađite i provedite bar 10-15 minuta napolju. A kad se vratite, popijte čašu tople vode i pojedite svoju salatu iz frižidera.