STALNO STE POD STRESOM? Tri efikasna načina da smirite živce za MINUT

Stres je većini ljudi dobro poznat pratioc. Ali sada postoje čak tri načina koja će nam pomoći da mentalno stanje vratimo u ravnotežu za samo 60 sekundi.

stres
freedigitalphotos.net/imagerymajestic

Prvi način

Stvorite sebi sliku u glavi. Naučnici smatraju da je mentalna slika vode ili bela mentalna slika, najbolja za smirenje živaca. Znači, kada vas neko iznervira, a vi samo u sedite, smestite se udobno i opustite telo. Zatvorite oči i zamišljajte hladnu, bistru vodu koja teče.

Voda teče preko vašeg lica, ramena, grudi, pere vaše telo – od vrha glave do nožnih prstiju. Uživajte u hladnoći te vode 30 sekudni, a onda zamislite kako se sta voda povlači i odnosi u slivnik sve vaše probleme. Duboko udahnite i otvorite oči.

Drugi način

Idite u kupatilo. Raskopčajte okovratnik ili oslobodite se majice koja vas steže. Pustitie vodu na slavini da teče. Skvasite ruke hladnom vodom pa ih stavite na svoj vrat. Protrljajte vrat, ramena, postepeno povećavajući pritisak, zatim, smanjite pritisak do lagane masaže i nežnih dodira. Opet isperite vrat hladnom vodom.

Treći način

Udahnite duboko, izdahnite. Uzmite komad tkanine u ruke (možete koristiti i peškir ili vuneno ćebe), stisnite ga i uvrnite kao da ga cedite. Tkanina mora biti suva. Uvijajte je svom snagom, “cedite” je koristeći sve mišiće. Zatim oštro opustite mišiće i rastresite ruke, bacite peškir napod i osetite opuštanje celog tela, ruku i vrata.

Ove jedinstvene vežbe pomoći će vam da se brzo smirite pre sastanka, pre nekog nastupa ili posle stresnog događaja.



loading...