Nije tajna da ove dame moraju da budu vitke kako bi uopšte ušle u uži izbor i dobile posao, ali moraju takve i da ostanu. Ne zbog standarda lepote, već iz bezbednosnih razloga.

Ipak, i one su samo ljudska bića, koja se na odmoru malo opuste, ali pred povratak na posao četiri provode na posebnom režimu ishrane, koji im pomaže da se brzo vrate u formu.

Osim što daje brze rezultate, ova dijeta je pritom i zdrava i laka za praćenje, piše Stil.kurir.rs.

Prvi dan

Doručak: Ovsena kaša pripremljena sa vrućom vodom, bez putera i mleka, šolja čaja sa kašičicom šećera (opciono).

Ručak: Salata od bilo kojeg svežeg povrća, blago posoljena pileća supa, 100 g kuvanog pilećeg filea.

Večera: 200 g bilo koje ribe, tri grančice svežeg peršuna.

Drugi dan

Doručak: 1 jabuka, 1 čaša soka od jabuke.

Ručak: 200 g kuvanog pilećeg filea.

Večera: 90 g niskomasnog sira.

Treći dan

Doručak: Bilo koja voćka i 100 ml jogurta.

Ručak: 100 g ribe, 1 avokado, list zelene salate.

Večera: 200 g kaše od heljde, bez ulja i šećera.

Četvrti dan

Doručak: 200 ml jogurta, šolja čaja.

Ručak: 1 paradajz, 200 g kuvane ribe.

Večera: 250 g krompir pirea.

Tokom ove dijete preporučuje se da pijete dosta mineralne vode. Maksimalno dva dana smete da popijete kafu, i to bez šećera.