Mlečna dijeta je potvrđena kao efikasan način ishrane protiv opuštenog stomaka.

 

Preporučuje se da dve nedelje konzumirate samo mlečne proizvode. Dijeta ne bi trebalo da traje duže od 14 dana i može se ponoviti nakon pauze od dva meseca.

Jogurt za večeru smanjuje stomak. Meni baziran na mlečnim namirnicama je lako ispoštovati, a pre svakog obroka popijte čašu vode – 200 ml.

Predlog:

Doručak: nemasni jogurt, 1 pečena jabuka, čaj sa medom
Ručak: 200 g sira, 1 šolja nemasnog mleka
Večera: 1 kuvano jaje, parče hleba od celog zrna, paradajz i krastavac
Pre spavanja: 1 jabuka, 100 g nemasnog jogurta

Mlečna dijeta za smanjenje stomaka:

Prvi dan: 5 barenih krompira i 3 šolje manje masnog jogurta
Drugi dan: 100 g kuvane piletine, 3 šolje manje masnog jogurta
Treći dan: 100 grama kuvane govedine i 3 šolje manje masnog jogurta
Četvrti dan: 100 g kuvane ribe i 3 šolje manje masnog jogurta
Peti dan: voće i povrće i 3 šolje manje masnog jogurta
Šesti dan: samo jogurt
Sedmi dan: samo mineralna voda

Dijeta se ne preporučuje osobama sa povišenom kiselosti u želucu. Dijeta je stroga i može vam pomoći da izgubite 5 kg, ali verovatno ćete osetiti slabost tokom dijete. Pijte i vitamine i minerale i veliku količinu tečnosti.