Najvažnije je ne izlagati se suncu u periodu između 10 i 17 sati. Ovo posebno važi za decu, trudnice, starije osobe i srčane bolesnike. Duži boravak na suncu i visokim temperaturama može da rezultira raznim simptomima pregrejavanja tela, kao i sunčanicom. Evo što treba da radite kako do toga ne bi došlo. 

Važno je da pijete puno tečnosti koja se gubi znojenjem. Voda je najbolja u ovom slučaju, dok bi kafu i alkohol trebalo izbegavati s obzirom na to da uzrokuju dehidraciju. Osim vode, važna je i hrana bogata vodom kao što je krastavac, paradajz, salata ili lubenica.

Skrivanje u hladu

Kod prvih simptoma uticaja vrućine na telo važno je skloniti se u hladovinu. Preterano znojenje, mučnina, osećaj malaksalosti ili ubrzani puls poručuju da je vreme za hlad i tečnost.

Prozirna odeća

Svetle boje, šešir, naočare za sunce i odabir laganijeg materijala imaju važnu ulogu u odbrani od toplote i neželjenih posledica.

Sredstva sa zaštitnim faktorom

Važno je redovno korišćenje sredstva sa odgovarajućim zaštitinim faktorom koja štite od UV zračenja. Posebno treba paziti na decu i bebe i za njih koristiti faktore iznad 30.



loading...