Volite da odremate posle ručka ili u toku dana? Onda će vas ovaj tekst APSOLUTNO ŠOKIRATI!

Svi znamo kako ponekad ume da bude slatko popodne odspavati, ali...

Spavanje
Instagram/inshapemdballantyne

Da li se i vama nekad dešava da vas san u toku dana toliko savlada da jednostavno ne možete da držite vaše oči otvorenima? Svi znamo kako ponekad ume da bude slatko popodne odspavati.

Ipak, dok neki kažu da su posle popodnevne dremke kao preporođeni, drugi imaju osećaj da ih je ovaj intermeco samo ošamutio. Možda je trik u tome koliko zapravo traje taj popodnevni odmor – koliko je dovoljno, a koliko je već previše sna tokom dana?

Interesantno je da se u nekim kulturama popodnevni san smatra pokazateljem lenjosti, dok se u drugima, poput Japana, tumači sasvim suprotno – kao znak posvećenosti poslu.

U svakom slučaju, ono što je bitno jeste da sami lekari popodnevnu dremku i te kako preporučuju i smatraju dobrom navikom, ističući različite benefite koje od nje imaju naš organizam i zdravlje.

I ti su benefiti vrlo konkretni, i ne odnose se samo na energetski boost, već se popodnevnim snom smanjuje rizik od srčanih udara, dijabetesa, reguliše se krvni pritisak, kao i mogućnost pojave demencije u kasnijim godinama. Takođe, ono što je interesantno jeste da različita dužina popodnevne dremke različito i utiče na naš organizam. Evo i na koji način:

Dremka od 10 do 20 minuta

Prema stručnjacima, samo 10ak do 20 minuta sna ima moćan uticaj na stanje organizma, i posebno je efikasno kada malo dremnete u onom onom momentu kada osetite da ste pregoreli sa snagom.

Zapravo, ova mini dremka utiče na pravi boost za vašu energiju, i posle nje se možete osećati kao preporođeni. Posebno je efikasna nakon što ručate kada prirodno padne energija, jer se sva krv sjurila u želudac za varenje hrane.

Ipak, u ovom slučaju ne treba da prekoračite granicu i da pređete u dubok san. Zato nije loše da odremate samo na kauču ili čak i u sedećem ili polusedećem položaju.

Krevet San Spavanje
Pixabay.com


loading...