Ukoliko muku mučite sa sporim metabolizmom, a salo se nakuplja oko stomaka, evo šta možete da uradite:

– Ne prejedajte se

– Izbacite iz ishrate masnu i slatku hranu.

– Jedite više voća i povrća

– Nikad ne jedite posle 18h

– Tokom dana jedite od 4 do 5 manjih porcija hrane

– Jedite kefir, bobičasto voće i orašaste plodove

– Pijte mnogo vode

Da biste imali vitak i zategnut stomak, predlažemo vam ovih 5 vežbi koji pomažu u sagorevanju masnoća, ali i izbacivanju toksina iz tela:

1. Vakuum vežba

Lezite na pod, a noge savijte tako da pete budu na podu u blizini vaše zadnjice. Opustite mišiće i polako izdahnite, tako da u plućima ne ostane nimalo vazduha. Ne dišite do 10 do 15 sekundi, a zatim malo  udahnite pa zategnite stomak.

Zatim opet malo udahnite i zategnite stomačne mišiće. Ostanite u tom položaju 10 do 15 sekundi.

Izdahnite, opustite se i napravite nekoliko kratkih udisaja. Zatim uvucite stomak koliko god je to moguće bez udisajai zadržite tako od 10 do 15 minuta.

2. Plank

U ovu vežbu se kunu sportski treneri. Osim stomačnih, ova vežba trenira i sve druge mišiće. Zauzmite položaj kao za sklekove i ostanite u njemu što duže možete.

3. Bicikl

Lezite na leđa, ruke stavite iznad glave, a telo malo odignite pa “vozite bicikl” sa nogama u vazduhu. Ova vežba bi trebala da se izvodi oko 20 puta.

4. Trbušnjaci sa podizanjem noga

Lezite na leđa, ruke stavite pored tela, pa noge ravno podižite ka plafonu. Zatim ih spuštajte do poda pa opet do plafona. Uradite 20 ovakvih trbušnjaka.

5. Uvijanje – spajanje

Lezite na pod, ruke ispružite ravno iznad glave. U isto vreme probajte da spojite ruke i noge, tako da rukama dodirnete stopala. Ne savijajte noge u kolenima. Ovu vežbu radite 20 puta.