Ispravljanje

Raširite noge tako da stopala budu u širini bokova, ruke na potiljak, trup u pretklon. Ispravljajte se u stojeći stav bez zaustavljanja. Dobro zabacite laktove unazad kada se ispravljate. Ponovite vežbu šest puta u dve do tri serije.

Opružanje

Lezite na leđa sa ispruženim rukama iza glave. Podignite gornji deo tela i idite u pretklon ka ispruženim nogama, naročito ispružite stopalo. U početku ne zatežite suviše noge i zadržite podignutu glavu kada ponovo ležete. Polako se spuštajte, pršljen po pršljen.

Ispružene noge

Lezite na leđa, ruke ispružene pored tela, uprite njima o podlogu. Glava podignuta. Kružite ispruženim nogama, najpre u jednom smeru, zatim u drugom.

Dodirivanje prstiju

Raširite noge, ruke podignite iznad glave. Rotirajte trup, savijajte se, dodirnite vrh stopala, podižite se, okrećući se na drugu stranu i dodirivajući vrh stopala. Izdvojite ovaj pokret bez zastoja.

Čučnjevi

Raširite noge u širini kukova i polako se spuštajte u čučanj. Ako je potrebno, napravite pauzu posle svakog čučnja. Na početku se držite za naslon stolice. Ponovite 10 čučnjeva u dve do tri serije.

Rotiranje

Raširite noge, ruke opružite u liniji sa ramenima. Rotirajte trup. Prvo levo, zatim desno, ne pokrećite kukove, glavu držite pravo. Uradite maksimalan broj ponavljanja.

Kolena na grudi

Položaj kao u vežbi kruženja nogama, samo sada privucite kolena na grudi, pete što bliže zadnjici, zadržite uzdignutu glavu. Ponovite 10 puta u tri serije.

Krugovi

Raširite noge. Rukama pravite što je god moguće šire krugove. Da biste sprečili vrtoglavicu, pravite naizmenično pet krugova u jednom pa u drugom smeru.