Iako je za prestanak pušenja potrebna pre svega volja, postoje trikovi koji vam mogu pomoći da se rešite ružne i skupe navike kojom štetite sebi i drugima.

– Kada osetite snažnu želju za pušenjem, zabeležite koliko taj jaki poriv traje. Nikotinske krize dolaze u “talasima”, a traju oko tri minuta. Biće vam mnogo lakše kada znate da će i taj talas proći.

– Jedite tvrde slatkiše. Šećer pomaže kod suzbijanja želje za cigaretom, ali nemojte preterivati, već kombinujte i bombone bez šećera. I čaša hladne vode može smanjiti želju za cigaretom

– Šetnje i vežbanje savršeni su u borbi protiv pušenja. Telo će na taj način brže prebroditi nikotinsku krizu koja je normalna kod prestanka pušenja

– Osetite li snažnu želju za cigaretom, pripremite sebi ugodnu kupku sa eteričnim uljima poput lavande ili jasmina ili topao tuš. To će vas smiriti i opustiti

– Nikotinske gume za žvakanje, takođe, pomažu da prebrodite nikotinsku krizu, posebno u prvih desetak dana. Pogledajte ostale saveznike u borbi protiv pušenja.

– U trenutku kada osetite krizu, operite zube. Menta će trenutno smanjiti vašu želju za cigaretom.

– Zamijenite kafu za čaj jer tein ima slično delovanje kao kofein. Isto tako, na taj ćete se način barem u prvom delu odvikavanja rešiti navike ispijanja kafe uz koju ste sa zadovoljstvom popušili cigaretu.

– Žvaćite gume za žvakanje sa ukusom mente ili štapiće od cimeta. To, takođe, pomaže kod suzbijanja želje za pušenjem i, ne zaboravite, kriza traje samo tri minuta.

– Pripremite telo za prestanak pušenja i pijte multivitamine i jedite puno voća. Isto tako pola decilitra jabukovog sirćeta pomešanog sa 2 decilitra vode napitak je koji može smanjiti želju za cigaretom.



loading...