Ono šta jedete ne samo da utiče na vaš struk, već takođe ima značajan uticaj i na plodnost. Prema navodima magazina Human Reproduction, muškarci koji jedu hranu sa više omega 3 masnih kiselina imaju zdraviju spermu u odnosu na one muškarce koji ne konzumiraju dovoljno ovih esencijalnih nutrijenata.

VIŠE U TERETANU

Dok treniramo uglavnom se fokusiramo na izgradnju mišića, zdravlje srca i lepšu figuru svog tela, ali nismo ni svesni da upravo dobar trening u teretani pomaže da spermatozoidi budu snažniji. Istraživanja su pokazala da redovni treninzi povećavaju proizvodnju testosterona, koji pak pomaže boljem stanju spermatozoida.

IZBEGAVAJTE ZADIMLJENE PROSTORE

Ukoliko se aktivno družite sa pušačima ili redovno odlazite u zadimljene barove, možete značajno uticati na oštećivanje DNK strukture spermatozoida. Određene statistike su pokazale da nema previše razlike u kvalitetu sperme između pušača i onih muškaraca koji spadaju u grupu pasivnih pušača.

NEKA BUDE HLADNO

Držanje laptopa u krilu ili sedenje na zagrejanom sedištu u automobilu povećava temperaturu skrotuma, što sa druge strane ima velike implikacije na loše stanje vaših spermatozoida.