Često nismo ni svesni koliko smo šećera uneli u organizam, jer ga ima i u namirnicama za koje to nikada ne bismo rekli. Negativne posledice toga su prekomerna težina, iscrpljenost, promene raspoloženja, dezorijentisanost, nesanica.

Dugotrajna konzumacija šećera dovodi do povećanog rizika od ozbiljnih bolesti, kao što su kardiovaskularni dijabetes, pa i rak dojke. Kada unosimo šećer, organizam ga koristi kao izvor energije. Količinu šećera koju ne potrošimo, taloži se u našem organizmu i povećava svoju količinu u krvi.

Najlakše bi bilo da prestanete da unosite šećer. Ali, za mnoge je to težak zadatak. Svako od nas ima manju ili veću potrebu za konzumacijom nečeg slatkog. Potpuni prestanak uzrokuje pad raspoloženja, depresiju i nesanicu. Iskusili ste to, zar ne?

Vreme je da očistite svoj organizam od šećera, a u nastavku vam nudimo i način kako to da uradite.

1.dan

Doručak: šolja ovsenih pahuljica sa semenkama, bademom ili bobicama ili kajgana od tri jaja

Užina: šolja oraha

Ručak: barena pileća prsa i jedna porcija bundeve, badema ili lagano kuvanog graška

Večera: pečurke i pečena riba ili losos i pečurke sa brokolijem

2. dan

Doručak: isti

Užina: šolja lešnika

Ručak: Tikvice sa paprikom i prelivom od limuna

Večera: grašak, kuvano povrće ili pečeni bakalar i tost

3. dan

Doručak: isti

Užina: šolja lešnika

Ručak: Pržena pileća prsa s dresingom od limuna ili piletina pečena u pećnici s crnim maslinama, majčinom dušicom i lukom.

Večera: supa sa lukom ili testenina s bosiljkom, pečurkama i umakom od paradajza (možete dodati i meso)